Suomen IT-Ratkaisut Oy

Hei,

Tiedoksi kaikille HRMobi käyttäjille. Uusimman HRMobi version myötä joissakin puhelimissa on esiintynyt ongelmia HRMobiin kirjautumisessa. Ongelmaan auttaa puhelimen / selaimen välimuistin tyhjennys historiatiedoista ja datasta.

Selaimen välimuistin tyhjennys tapahtuu eri puhelimissa ja selaimissa eri tavoin. Tarvittessa löydät ohjeet oman puhelimesi / selaimesi välimuistin tyhjentämiseen Googlesta esim. hakusanoin "selaimen välimuistin tyhjennys chrome / iphone / safari".

Välimuistin tyhjennyksen jälkeen HRMobi avautuu taas normaalisti.

HRMobi valikko.PNG


Ystävällisin terveisin,

HRSuunti tuki
Puh. 020 769 4260 | myynti@hrsuunti.fi | www.hrsuunti.fi
 

Tervetuloa tutustumaan Facebook -sivustoomme
Päivitämme siellä mm. uutisiamme sekä vinkkejä käyttäjillemme!

Facebook-logo.png