Hei,
Tiedoksi kaikille HRMobi käyttäjille. Uusimman HRMobi version myötä joissakin puhelimissa on esiintynyt ongelmia HRMobiin kirjautumisessa. Ongelmaan auttaa puhelimen / selaimen välimuistin tyhjennys historiatiedoista ja datasta.
Selaimen välimuistin tyhjennys tapahtuu eri puhelimissa ja selaimissa eri tavoin. Tarvittessa löydät ohjeet oman puhelimesi / selaimesi välimuistin tyhjentämiseen Googlesta esim. hakusanoin "selaimen välimuistin tyhjennys chrome / iphone / safari".
Välimuistin tyhjennyksen jälkeen HRMobi avautuu taas normaalisti.

Ystävällisin terveisin,
HRSuunti tuki Puh. 020 769 4260 | myynti@hrsuunti.fi | www.hrsuunti.fi
Tervetuloa tutustumaan Facebook -sivustoomme. Päivitämme siellä mm. uutisiamme sekä vinkkejä käyttäjillemme!
|